| Prodigy / Jolien | |
|
|
Author | Message |
---|
Prodigy
Aantal berichten : 6 Registratiedatum : 2010-05-03 Woonplaats : Kapellen, België
| Subject: Prodigy / Jolien Mon May 03, 2010 4:52 pm | |
| Helloo, newbie hier. :'D Even voorstellen dan maar. ^^
» In het kort ℠
Naam: Jolien Bijnaam: Joll, Jolla, Julla Woonplaats: Kapellen; Noord-Antwerpen; België Geboortedatum: 25-01-1993 Leeftijd: 17 Hobby's: Zwemmen, paardrijden, schrijven en gitaarspelen School: Sint-Michielscollege ASO 5 ECMT Muziek: 3 Doors Down, Three Days Grace, Tokio Hotel Verslaafd aan: Muziek, computer, Antwerpen-stad.
» Over mezelf ℠
Ik ben Jolien, ook wel Jolla / Julla genoemd. Getogen en geboren te Brasschaat (België, Antwerpen) op 25 januari 1993. Kort na mijn geboorte ben ik naar Kalmthout verhuist. Dan naar Gooreind. Vervolgens Wuustwezel en dan weer Gooreind. Ja, ik heb veel verschillende woonplaatsen en scholen gehad. De kleuterklastijd alleen al heb ik in 3 verschillende scholen gedaan. De lagere dan weer in twee verschillende, maar het secundair onderwijs is mijn redding geweest. Al 5 jaar en nog niet veranderd. Zal ook wel liggen aan het feit dat ik nu reeds 4 jaar in Kapellen woon en niet meer van school hoef te veranderen door verhuizingen. Anyway, Kapellen is goed, nu. ^^
» Muziek ℠
Ik sta op met muziek en ga er mee slapen. Mijn iPod is heilig voor me. Als ik thuis kom van school, zet ik de computer aan en automatisch ook WMP of iTunes. Ik leer met muziek op, ik eet met muziek op, ik kijk zelfs televisie met muziek op. Tot ergernis van mijn moeder. Als ik ga slapen 's avonds, zet ik mijn iPod op en wanneer ik 's ochtends weer wakker wordt, knallen de beats nog vrolijk uit de oortjes. Gezond kan je het niet noemen, maar het is mijn ergste verslaving ooit. En nu, mijn muzieksmaak. Ohjee, houd je vast. Ik heb een brede muzieksmaak. Van Klassieke muziek tot Pop tot Rock en R&B. Enkel schreeuwerige muziek moet ik niet zo. Geef mij maar harde gitaren met een rustige stem. Mijn favoriete bandjes zijn onder andere 3 Doors Down, The Rasmus, Three Days Grace en Tokio Hotel. | |
|
| |
Chelsea Beheerder
Aantal berichten : 55 Registratiedatum : 2010-04-15
| Subject: Re: Prodigy / Jolien Mon May 03, 2010 5:27 pm | |
| heeeee. jou ken ik wel haha. iedergeval welkom! (: | |
|
| |
Denise
Aantal berichten : 13 Registratiedatum : 2010-04-28 Woonplaats : Emmen
| Subject: Re: Prodigy / Jolien Tue May 18, 2010 3:55 pm | |
| Welkom | |
|
| |
Alysse
Aantal berichten : 4 Registratiedatum : 2010-06-19 Woonplaats : Zoersel
| Subject: Re: Prodigy / Jolien Sat Jun 19, 2010 1:04 pm | |
| | |
|
| |
Prodigy
Aantal berichten : 6 Registratiedatum : 2010-05-03 Woonplaats : Kapellen, België
| Subject: Re: Prodigy / Jolien Sat Jun 19, 2010 1:06 pm | |
| | |
|
| |
Alysse
| Subject: Re: Prodigy / Jolien Sat Jun 19, 2010 1:10 pm | |
| - Prodigy wrote:
- Haha, jou ken ik wel. :3
Goed zo, gah. Ik las jou bericht op Quizlet in de topic van Adam, en heb meteen een profiel aangemaakt ^^ | |
|
| |
Prodigy
| Subject: Re: Prodigy / Jolien Sat Jun 19, 2010 1:11 pm | |
| Ik ook toen ik een link doorgestuurd kreeg van dit forum. :'D | |
|
| |
Alysse
| Subject: Re: Prodigy / Jolien Sat Jun 19, 2010 3:54 pm | |
| - Prodigy wrote:
- Ik ook toen ik een link doorgestuurd kreeg van dit forum. :'D
Oah haha. Ik zie het aan de datum. Ik wil ook een topic openen over mij, maar zucht. Ik heb niets interessant te vertellen xax. | |
|
| |
Prodigy
| Subject: Re: Prodigy / Jolien Sat Jun 19, 2010 4:18 pm | |
| Gewoon wie je bent, haha. :') | |
|
| |
Alysse
| Subject: Re: Prodigy / Jolien Sat Jun 19, 2010 4:19 pm | |
| - Prodigy wrote:
- Gewoon wie je bent, haha. :')
Hoi, ik ben Tanya. En daar blijft het bij. Nein, dat, waar ik van hou enzo is niet interessant ;D | |
|
| |
Prodigy
| Subject: Re: Prodigy / Jolien Sat Jun 19, 2010 4:21 pm | |
| - Alysse wrote:
- Prodigy wrote:
- Gewoon wie je bent, haha. :')
Hoi, ik ben Tanya.
En daar blijft het bij. Nein, dat, waar ik van hou enzo is niet interessant ;D Hahaha, nounou. | |
|
| |
Sponsored content
| Subject: Re: Prodigy / Jolien | |
| |
|
| |
| Prodigy / Jolien | |
|