Adam Lambert
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

HomeHome  SearchSearch  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log inLog in  

i'm here for your entertainment

Go down 
2 posters
AuthorMessage
Marinka

Marinka

Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 2010-06-02

i'm here for your entertainment Empty
PostSubject: i'm here for your entertainment   i'm here for your entertainment EmptyWed Jun 02, 2010 1:37 am

Haaalloooo! (:

Ik ben Marinka, 16 jaar (bijna 17 in 2 weekjes), en volg American Idol sinds seizoen 6 ongeveer. Nooit echt helemaal hoteldebotel geweest van een runner-up of winnaar, maar toen kwam seizoen 8 en zag ik Adam auditie doen.. Sja, vanzelfsprekend was ik verkocht! Kon niet voor 'm stemmen helaas aangezien ik niet in de USA zit natuurlijk, maar heb me wel zitten vloeken tijdens de finale haha! Ookal vind ik Kris ook wel tof hoor, maar Adam is gewoon.. out of this world. Heb vanaf het begin geroepen dat ik geloofde dat hij weer een legende kon zijn, wat ik niet in iemand (buiten GaGa) zie in dit tijdstip van muziek (was normaal meer van de 70's/80's, Adam heeft dat voor mij helemaal teruggebracht) en vind het geweldig om te zien hoe hij nu overal de hitlijsten bekruipt, en natuurlijk om hem te ontmoeten! Nouja, genoeg over mijn Adam-kant, lol.

Ik heb net mijn examens gehad en ga volgend jaar de opleiding Management & Communicatie doen om daarna door te stromen naar HBO Journalistiek. Helaas was ik te druk bezig lui te zijn en met vrienden uit te hangen ipv mijn best te doen om op VWO te blijven, waar ik begon. Achja, van fouten leer je..

Nouja, ik vind het normaalgesproken nogal lastig om actief te blijven op forums, dus ik kan niks beloven, maar dat was het zo wel een beetje! Haha.
Back to top Go down
Chelsea
Beheerder
Chelsea

Aantal berichten : 55
Registratiedatum : 2010-04-15

i'm here for your entertainment Empty
PostSubject: Re: i'm here for your entertainment   i'm here for your entertainment EmptySun Jun 06, 2010 7:35 pm

Welkom! Smile
Back to top Go down
http://www.twitter.com/xchelseaa

i'm here for your entertainment
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» For Your Entertainment
» For Your Entertainment!